Kafekültür 7



7 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 7 yaşındayız. Hep çocuk.

Yukarıdaki metinler yeni bir yazı biçimi değil. Bu "metnin" bir dilbilgisinin olmamasının tek sebebi "bugün doğdum" ya da "ben doğdum" şeklinde bir insan ego'sunun henüz dünyaya gelmemiş veya gelmiş de olsa hala kontrol altında olmuş olması.

Evet 7 sene önce biz doğduk. Doğrusu bu: Biz. Ben, diyemeyiz. Kadim kültürlerin ahlakında, ister onları beğenin ya da beğenmeyin, Ben demek büyük küfürdür. Yani kendini bile inkardır "ben demek". Peki ne zaman ben diyeceğiz? O da psikoloji uzmanlarının konusu bizce.

Bizi sürgüne yollasanız da asla "ben" demeyeceğiz. Zaten bir gönüllü sürgündeyiz.

Şimdi neden 7. yılda damarlarımız kabardı?

7 çok önemli bir rakam. Biliyorsunuz 0'dan 9'a kadar olan sayılar birer rakamdır. Kalanlarsa sayı. 7, hem 10 rakamdan birisi olması sebebiyle önemlidir, sonra da tüm kültürlerde ve mitolojilerde 7 iyi ya da kötü, uğurlu ya da uğursuz karşımıza çıkar; bizi şaşırtır ya da aşırı heyecanlandırır.

10 Şubat 2012'de biz doğduk. Hala çocuğuz. 7 yaşında bir çocuk gibi hissediyoruz kendimizi. Hep öğrenmeye aç, hep meraklı ve hiç bitmeyecek bir çocukluğun büyük hazinesinin verdiği özgüven ve gururla dimdik, ayaktayız.

17 Şubat'tan başlayarak tam 7 ay boyunca kimilerine göre 77 kimilerine göreyse 777 hatta 7777 etkinlik, kampanya, yarışma, ödül, çekiliş, sürpriz, yenilik sizleri bekliyor olacak.

Birdenbire coşmaya neden olabilecek kadar uzun bir bekleme süresi 7 yıl. Sizce de öyle değil mi?

Yaptığımız her kitap, okuduğumuz her yazı, düşündüğümüz her proje, akla gelen her fikir işte bu şenlik için bir araya geldi, geliyor.

Bu 7 ay boyunca yani 17 Eylül 2019 gününe kadar sizlere iyi eğlenceler, bol şanslar.

Tabii öncelikle bu güzel 7 ayı en az 7777 müstakbel sosyal medya üyemizle paylaşmanız ve onlara ulaşmamız için son derece mütevazı olan sosyal üye sayımızı artırmamız gerekiyor, samimi desteklerinizle:

   

Unutmadan. Bu 3 profilimize birden aynı anda üyemiz olan ve hemen üye olan tüm üyelerimize derhal aşağıdaki kitaplardan seçtiğiniz 1 tanesini hediye ediyoruz. Kargo bizden.
  

Bu 3 hesaba ek olarak kafekultur.blogspot.com blogumuza e-posta adresini bırakanlara da ŞİİR AJANDASI veriyoruz.



Evet. 7 gibi olmaya, 7 kalmaya devam edin. Şimdilik 7. yılımızın 7 aylık şenliği hakkında söyleyebileceklerimiz şimdilik bunlar. Daha düşündükçe, ilham aldıkça her şeyi düzenlemeye ve yapmaya bol zamanımız ve arzumuz olacak. 7'nin bolluğu bereketi şansı üstünüzde olsun.
✋✋💜💛💚💗😁

Her türlü görüş, öneri ve soru için lütfen çekinmeyiniz.

iletisim@kafekultur.com
https://www.facebook.com/kafekultury (msngr)