Herkesin bir VADİ'si var

 


Balıkesir'de yaşayan yazar, eğitimci ve eğitim koçu DÖNDÜ POLAT'ın yeni kitabı VADİ tüm kitapçılarda.

VADİ, yazarın aynı zamanda ikinci kitabı.

İlk kitabı OKUYORUM ÖĞRENİYORUM ÖYLEYSE VARIM 2021'de okurlarıyla buluşmuştu. Bu eser için  şu satırlara imzasını atmıştı Prof. Dr. Abdullah Soykan:

"Saniyede milyonlarca bilginin ortaya çıktığı günümüz dünyasında bilgi üretiminin hızına ulaşmak, öğrendiklerimizi anlamak ve kendi hayatlarımızda anlamlandırmak özellikle hızlı bir şekilde okumayı ve anlamayı bilginin bu kadar hızlı ürediği bir dünyada “hızlı okuma teknikleri “ gibi yöntemlere ihtiyacı arttırmıştır. Liya'nın serüveni “öğrenme, anlama ve yorumlama” kıstaslarını hızlı okuma teknikleriyle birleştirerek bizlere hızlı okumanın önemini göstermektedir. Zamanın paha biçilemez olduğu dünyada hızlı okumanın önemini vurgulayan bu çalışma çok değerli bir konuya imzasını atmıştır."

VADİ ile yazarımız bu kez, bilgi ve teorinin ötesinde  mitolojiden (Simurg Efsanesi) günlük eğitim ve öğrenim yaşamımıza uzanan bir yelpazede daha yakın ve samimi konu ve yazılarla okurlarıyla buluşuyor.

"Öğretmen olarak öğrenme yolculuğumun sürekli devam ettiğini ve öğrenirken mutlu olduğumu fark ettim," diyen yazar DÖNDÜ POLAT bir gün oğlundan şu haklı ironik eleştiriyi işitiyor:

"Anne senin öğretmenliğin, öğrenci olmaya devam etmek gibi hiç ev ödevlerin bitmiyor.”

Bu gülümseten ve çok düşündüren an sonrasında Polat, öğrenme yolculuğunun hiç bitmediğinin ayırdına bu kez kesin ve yakın bir gözlemle varıyor:

"Yaş kaç olursa olsun nefes alındığı sürece her şeyin farkında olarak yaşamak dünyanın en güzel nimetlerinden. Öğretmen olarak devam ettiğim hayatımda da bitmeyen öğrencilik yolculuğumla yeni bilgiler edinmeye devam ederken yazma serüvenim de bununla eşdoğrultuda sürdü. Şu anda elinize tuttuğunuz ve okumaya hazırlandığınız "Vadi"de okuma, öğrenme ve anlama yolculuğunuzda sizlere eşlik etmek en büyük isteğim."

VADİ'ye ulaşmak için aşağıdaki bilgi ve iletişim kanallarını kullanabilirsiniz.

VADİ, Döndü Polat
VADİ, Döndü Polat₺59,00 (KARGO DAHİL)
(Piyasa Fiyatı 60 TL)

Kitabın Künye Bilgileri

Vadi
DÖNDÜ POLAT
kişisel gelişim/eğitim koçluğu
144 sayfa, ISBN 978-605-143-463-6
EKİM 2022, 13,5x19,5 cm, 60 TL

YAZARIN KİTAPLARINI EDİNMEK İÇİN:


OKUYORUM ÖĞRENİYORUM ÖYLEYSE VARIM, DÖndü Polat
₺49,00 (KARGO DAHİL)
https://iyzi.link/AHpk2Q 
(tıklayınız)
OKUYORUM ÖĞRENİYORUM ÖYLEYSE VARIM, DÖndü Polat









Yorumlar